.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
۵۰۰ مترمربع تابلوی غیرمجاز در حاشیه جاده های مازندران جمع آوری شد
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران گفت: در سه ماهه اول سال جاری ۵۰۰ متر مربع تابلو غیرمجاز از جاده‌های این استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش شمال نیوز،عباسعلی نجفی عدم آشنایی اشخاص حقیقی و حقوقی با قوانین و مقررات نصب تابلوهای تبلیغاتی و اختصاصی در حاشیه راه‌ها را علت اصلی این مسئله اعلام و افزود: برخی افراد به صورت خود سرانه اقدام به نصب تابلوهای مذکور به صورت غیرمجاز می‌کنند که این موضوع باعث اختلال در ایمنی و ترافیک و موجب بروز مشکلاتی در جاده‌های این استان و به وجود آمدن سوانح رانندگی می‌شود.

وی یادآور شد: از اول سال جاری تا کنون ۸۶ عدد تابلو تبلیغاتی و اختصاصی با دارا بودن مجوز از این اداره کل در جاده‌های این استان نصب شده است.

نجفی گفت: نصب تابلو در جاده‌ها برحسب مکانیابی توسط کارشناسان به‌گونه‌ای انجام می‌پذیرد که ازلحاظ ایمنی خطری برای رانندگان نداشته باشد و با توجه به اینکه حفظ سلامت و ایمنی رانندگان بسیار حائز اهمیت است به صاحبان واحدها و مراکز تولیدی خدماتی و رستوران‌های حاشیه راههای استان توصیه می‌شود که با احترام به حقوق هم‌وطنان و برای کمک به ارتقای ایمنی جاده‌ها نسبت به جمع‌آوری تابلو غیرمجاز اقدام کنند./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.374 seconds.